Groeiend assortiment | Snelle levering | levering vanuit eigen voorraad | Erop uit met je rugzak | Verzending met PostNL
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veel gestelde vragen
1 Is er ook een winkel of showroom
1.1 Kan ik dan een bestelling ook zelf afhalen in Assen (Drenthe)?

Jazeker!! Wij werken samen met een proffesioneel magazijn en verzendbedrijf (fullfillment) hier is een bestelling eventueel ook op te halen bij een algemeen afhaalbalie.

Adresgegevens:

Reitsema Fullfillment

Industriepark 1-24

9400AH Assen (Drenthe)

 

1.2 Heeft BUSHCRAFT webshop ook een winkel of showroom?

Het antwoord hierop is kort, NEE!

We zijn echt een webshop en zijn alleen via het Wereld Wijde Web te bezoeken, ons team heeft natuurlijk wel een werkplek en op afspraak zijn we te bezoeken.

2 Kan ik met jullie in contact komen?
2.1 Kan ik ook met 1 van jullie bellen als ik een vraag en/of opmerking heb?

Jazeker!!! En mochten we de telefoon niet (kunnen) aannemen kun je een boodschap inspreken of een bericht sturen.

  • HQ: Meestel bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 12.00 en 20.00 uur
    • +31(0)592-26 83 79
  • Outdoor (GSM) André: 
    • +31(0)6-25 23 65 51
2.2 Kan ik ook bij jullie langs komen?

BUSHCRAFT webshop is een internet winkel zoals de naam al zegt, dus fysiek daar langs komen kan niet, we hebben natuurlijk wel een kantoor waar we werken maar daar zijn met enekele uitzonderingen geen uitrusting om te bezichtigen.

Natuurlijk ontvangen wij wel onze leveranciers etc, maar dat is echt UITSLUITEND op afspraak! 

2.3 Ik ben leverancier/fabrikant en wil graag in contact komen, kan dat?

GRAAG! We zijn altijd op zoek naar uitbreiding van ons assortiment!

De eerste stap voor een goede samenwerking is ons de informatie toe te sturen via E-mail, wij zullen altijd (en dat zo snel als mogelijk) een reactie sturen of een vervolg intressant is. [email protected]

De tweede en volgende stappen zijn het testen van de aangeboden producten. Dat kan door het opsturen van Samples of we maken een afspraak op locatie.

BELANGERIJK: We zijn naast dat we kritisch zijn over prijs/kwaliteitsverhoudingen ook geintreseerd in het productieproces, wij vragen van onze leveranciers om ook net als ons duurzaam te werken.

2.4 Ik lever een dienst en wil met jullie in contact komen om informatie uit te wisselen.

Wij blijven dagelijks graag zoveel mogelijk beschikbaar voor onze klanten en relaties. Bellen wordt dan ook niet altijd gewaardeerd.

Denk je dat je echt van meerwaarde te zijn dan kun je de uitgebreide informatie en contact gegevens toesturen via E-MAIL [email protected]

LET OP:  In volgende diensten zijn we NIET geïntreseerd:

  • Energie contracten
  • Verzekeringen
  • Telefonie contracten.
3 Ik heb een vraag over de bestelling/verzending
3.1 Hebben jullie een minimale order waarde?

Nee, wel vragen wij tot een bestelbedrag tot 50 Euro een hogere bijdrage in de verzendkosten (verpakking,administratie en verzendkosten)  vind je dit te hoog dan adviseren wij om te wachten met bestellen totdat je meer kunt bestellen of eventueel indien mogelijk een afspraak te maken voor afhalen.

3.2 Krijg ik ook een Track & Trace code?

JA! Wij hebben een directe verbinding met PostNL het kan voorkomen dat dit niet 1 op 1 verloopt! We zijn hiervan afhankelijk van PostNL. Mocht je vragen hebben over je verzending en de Track &Trace geeft geen duidelijkheid neem dan zeker contact met ons op. Wij hebben vaak de laatste informatie.

Omdat wij verzenden tot laat in de avond kan het voorkomen dat een bestelling die in de loop van de dag is geplaatst pas in de avond wordt verzonden. Een late melding in de E-mail is dus normaal.

3.3 HELP! Mijn pakket heeft vertraging!

Het kan voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt bij PostNL, zeker in drukke periodes (periode voor vakanties, feestdagen zoals moeder en vaderdag, feestdagen in december) en natuurlijk op een moment dat het jou en dus ook ons niet uitkomt.  We verzekeren je dat wij onze uiterste best doen om op de dag van bestellen je bestelling dezelfde dag nog aan PostNL aan te bieden. Daarna KAN het voorkomen dat het door omstandigheden vertraging oploopt.  We adviseren dan ook om bij hoognodige bestellingen niet te wachten tot het laatste moment maar om de bestelling zo snel mogelijk te plaatsten. 

3.4 Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij BUSHCRAFT webshop?

Bestellingen kunnen worden afgehaald bij de balie van ons distributiecentrum in Assen. Zodra je je bestelling via onze webshop plaatst, krijg je de mogelijkheid te kiezen voor ''afhalen in Assen''. Als je voor deze optie kiest wordt je bestelling door ons verwerkt en krijg je een melding zodra deze klaarstaat om te worden afgehaald. In de meeste gevallen kan het pakket de zelfde of uiterlijk de volgende dag al worden afgehaald bij de balie tijdens de openingstijden.  

Let op: Je kunt NIET betalen bij de balie in Assen. De bestelling moet vooraf in de webshop zijn betaald. Ons distributiecentrum is een extern bedrijf en dient niet als winkel, alleen als afhaalpunt.  

Onze afhaalbalie is gevestigd op het volgende adres:  

REITSEMA Fullfillment 
Industrieweg 1
9400AA  Assen (Drenthe)

4 Hoe stuur ik iets RETOUR?
4.1 Wanneer kan ik iets retour sturen?

Daar kunnen we kort over zijn, je kunt ALTIJD iets retour sturen! Maar om dit vlekkeloos te laten verlopen hebben we daar wel een aantal voorwaarden aan verbonden! 

Voorwaarden retour sturen zonder reden:

  • 60 dagen bedenktijd  
  • Gemakkelijk retourneren via ons retourportal  
  • Ontvang direct een verzendlabel en reken deze af in ons portal  
  • Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij (mogen echter wel) wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen.
  • Het artikel is compleet & zit in een onbeschadigde en in zo oorspronkelijk mogelijke staat verkerende verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk.
  • We mogen een waardevermindering tot maximaal 100% in rekening brengen, indien een product bijvoorbeeld beschadigd, gebruikt, of incompleet wordt geretourneerd.
  • De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Via ons portal koop je voordeling een retourzendlabel aangeboden door PostNL.  

Retourzendingen zijn voor risico van de koper! Dit houdt in dat Bushcraftshop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van teruggestuurde artikelen. Vraag daarom bij het versturen van je retour altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed, daar wordt door PostNL om gevraagd!  

Herroepingsrecht
Nadat je je bestelling thuis hebt ontvangen heb je 60 dagen de tijd om de producten te bekijken, te voelen en eventueel te besnuffelen. Je hebt tot en met dag 60 om te laten weten dat je van de koop afziet. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren. Als (een deel van) je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet kun je deze ook aan ons retour sturen. We waarderen het als je aan wilt geven waarom je iets wilt terugsturen, maar dit is zeker niet verplicht.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 60 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop je het product of dienst hebt gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 60 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Je bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor de dienst of product tot het moment van ontbinding.

 

4.2 Hoe stuur ik iets retour?

Stuur het product of producten in de orginele verpakking altijd in een "omdoos" of verpakking retour naar ons retour adres:

BUSHCRAFT webshop / Retour
Fivelingostraat 21
9405EA Assen 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen